stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Hon bara förbereder sig ....

Kategori: Shanghai


Att fylla 60 år och fixa med baluns tar sin lilla tid ..., och  den tiden ska dessutom klämmas in mellan  jobb och  mina andra normala åtaganden .

TUR
att man är ett under av effektivitet , ha ha 

(null)

Nåja .... men faktum är att jag ALLTID får mer gjort med tight deadline .
Hjärnan blir inspirerad och börjar genera lösningar och jag bockar av en den ena punkten än den andra från min Att göra - lista . 
IDAG
har jag  bland annat ..., 

(null)

....letat, valt och laddat ner alla härliga danslåtar jag känner till.
Nu kan vi sprattla runt på dansgolvet i många roliga timmar 

SAMT
gjort en Quiz 

Tänker att eftersom  alla gäster känner  mig men inte varandra så kan de ägna några minuter under minglet  att  bonda och tillsammans svara på tio frågar relaterade till 1959 .... såklart . 

(null)

Några frågor lånade jag från Väninnans kalas för några veckor sedan och  hennes  Quiz , några har jag själv författat.
Testade på Herrn när han kom hem ikväll ...  ja HELT enkelt verkade den inte vara .... Perfekt 👍

(null)

God Natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: