stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Åter

Kategori: Shanghai

OM
att flaxa mellan två hem  skulle  jag kunna uttrycka så här :
-långa och tröttande resor
- hela tiden bo i kappsäck
-ständig jetlag .... och därmed för lite sömn
-mycket borta från Herrn ... och det är väldigt 
trist .
För att inte tala om klimatoro, utsläpp mm mm
Allt ovan är förstås sant 
MEN
jag kan också beskriva det så här
- vilken ynnest att få möjlighet att bo i och uppleva ytterligare en fantastisk stad 
- så glad , för trots att jag bor väldigt långt bort , ändå relativt ofta ser mina nära och kära 

OCH 
när jag möts av det 
HÄR 

(null)

känns inga invändningar av negativ karaktär relevanta längre .
Så värt .

(null)

Älskar
Shanghai
Platanernas skira grönska 
Blommande magnolia och körsbärsträd 

(null)

(null)

(null)

Inhandlar tjusiga blomster så det också blir vårlikt hemma .

(null)

....men det BÄSTA , haha 
Vilken välkomstkommitte’  i ankomsthallen 
👍🙏
(null)

Ja nu är den förstås inte precis riktad till mig 🤣🤣
Men som stor Lewisfan känner jag mig inkluderad .
Går fram  till dem  .... tackar och vinkar , tar några bilder ... och fansen ler  varmt mot mig . 
Vi  bondar stort .  ... jajamensan .
Till helgen smäller det , då  får se om Lewispojken  levererar igen 😉 
Herrn och jag ska ut till banan och titta. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här: