stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Redan höst ?

Kategori: Stockholm

Kanske är det kontrasten mot Rom , för oj,oj vad  det redan känns mer som  höst än sommar härhemma . 

(null)

Fortfarande grönt och mycket  som blommar
MEN
så grått  😬
..,,,   är i alla fall inte kallt 👍

(null)

Alla mina springvänner är bortresta så  jag får swischa runt kanalen själv ...... ja känns faktiskt som om hela stan fortfarande är på semester . Möter  knappt en kotte på rundan .

(null)         

Alltså , knappt några mänskliga kottar måste jag tillägga . 
För plötsligt står jag öga mot öga med den här krabaten och hans kompisar 🤣🤣

(null)

(null)

...,,och NEJ de hade inte rymt.


Såväl Mr Fårvaktare och hans fina medarbetare har total kontroll. 

(null)

 Ingen dålig fikaplats dom har där på Roddarklubben . 

(null)      

Trots den tidiga timmen råder  full aktivitet nedanför Sjöhistoriska cNermontering pågår av festivalområdet . 
Verkar ha varit en superkonsert . 
Samtliga recensioner jag läst tokhyllar Robyn 
som spelade här för några kvällarna sedan . 
Kul . 

(null)

SKönt ...,,,,, ( välbehövliga )  rundan avklarad .

(null)

BELÖNINGEN  
👍







Kommentarer


Kommentera inlägget här: