stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Bland spets och tyll

Kategori: Shanghai

Snart väntas baluns och klädkoden för eventet är Business with a touch of spring .
Så häromdagen gick ja till Fabric Market för att se om jag kunde hitta något vårlikt 💐

(null)

Det blev ljusblå spets ..... sååå fin färg .
Lämnade med min benvita favorit med uppmaningen  - sy en EXAKT likadan .
Håller nu tummarna .... hårt... att det blir bra för jag gillar verkligen det där tyget . 

(null)

En kul del med att ha fyllt år är att jag fått några fina " upplevelser" i present .
Herrn är på kundmiddag så jag
frågade  den snälla givaren istället om hon ville följa med på kvällens balett . 

(null)

Vi  började med en god middag åt hos Paul på Luccio’s och åkte sedan till Oriental Art Center.... 

(null)


....där gästspelande Russian State Ballet ger Svansjön . 

(null)

En väldigt vacker och njutbar föreställning ......

(null)

(null)

.....och en himla trevlig kväll . 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: