stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Hedra Mästarna

Kategori: Stockholm


Djurgårdare av börd 👌
även om man inte direkt kan säga att jag precis är den mest aktiva supporten följer jag gärna med Vännerna till Stadion och firandet .


(null)

ÄLSKAR
också att den vackra Stadion används till detta . 
Riktigt sorgligt att DIF varit tvungna att byta hemmaarena .

(null)

Vårt glada gäng .....

(null)

...,, och vi är inte ensamma . 

(null)

Laget kommet ..... och hyllningarna skulle ..... om sådant funnits .... fått taket att lyfta.

(null)

(null)

(null)

Underbar stämning .

(null)

Få se om jag nu kommer ihåg det rätt 
MEN
jag tror att det var så här
4 förlorade
6 lika
20 vunna 
RESPEKT 👍


(null)


(null)

(null)

Sonen är överlycklig och har firat i ett dygn 🥂🤣🤣
Tänker på min fina pappa 😇
Han
SKULLE
ha älskat detta .
💛❤️💙

Kommentarer


Kommentera inlägget här: