stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Att tänka på

Kategori: Allmänt


Antar att jag inte är ensam om att ha den där speciella 
Att göra listan 
OM
än inte IRL så åtminstone i tanken .

(null)

Jamenvisst ,  ska Herrn och jag kontakta en advokat för att få till testamentet vi länge funderat på .
Inte minst viktigt när man bor/ arbetar/vistas och har tillgångar i flera länder . 

(null)

..... och fylla i Vita Arkivet med alla detaljer kring hur  jag önskar att min begravning  ska se ut .

(null)

Även upprätta Donationskort för de organ och vävnader jag vill donera ....,


(null)

......samt  döstäda .  
82 år gammal debuterade Margareta Magnussons 2017 med sin bok i ämnet .
Fyllde tydligen ett " hål" i marknaden 
Wow ....vilken succé . 
Översattes och såldes omgående till 20 länder . 
 
(null)

Listan är således redan lång . 

Sitter på favoritfiket .
Kaffe och DN .

(null)

Läser en intressant artikel om ytterligare ett ställningstagande som numera bör göras ..... i alla fall när man har konton på sociala medier.

(null)

Vill man att de anhöriga ska meddela ens bortgång via dem eller ....?

Ska kontot stängas ...... alternativt omvandlas till ett minneskonto ? 

(null)

MYCKET
att tänka på ......innan . 

(null)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: