stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Digital AW

Kategori: Stockholm


Cyklar hem till Väninnan , som bor i en av Stockholms charmigaste kvarter . 

(null)


Vi ska testa något för oss nytt
 .... digital AW 
Går över förväntan .
Vi , the ladies i Göteborg och Frankrike .
Pratar  förstås mycket om hennes karantän där nere i solen som är betydligt tuffare än vår sociala distansering , jobba hemifrån och stanna hemma vilket vi  just 
nu praktiserar i Sverige . 
Två timmar med bubbel, babbel och god pizza. 
Kändes mycket bra . 
Vi fortsätter varje vecka tills detta är över . 

(null)

Väninnan och jag fortsätter med lite jobb .
Sätter fast information och loggor på kuddfodral i vintage indigo som vi ska sända till en butik . 

(null)

Väl hemma fortsätter jag och tar nya bilder  som vi ska lägga upp på vårt Instagram . 
 Lite inspiration för befintliga och potentiella kunder .

(null)

(null)

(null)

Innan jag går till sängs kollar jag igenom flödet 
OCH 
ser detta som jag såklart DITEKT sänder till the Ladies 
👌

(null)

UPPENBARLIGEN 
så 
HAR 
vi det . 
🤣🤣🤣 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: