stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Kvarterets pärlor

Kategori: Gotland


Morgonpromenad och 

(null)


..... lång härlig frukost .

(null)

Kör  ut " på landet" till Tofta  ......

(null)

.... och mysiga butiken och fiket  Berså .

(null)

Kikar runt ...... finns väldigt mycket nice här .
Plockar på mig några fina filtar , ett par sandaler , honungsslevar och en vacker vas .
Blir perfekt i Italien . 

(null)

Slår mig ner i  gulliga fiket för ett möte med trevliga Maria som driver stället .

(null)

Vi pratar såklart om Trueblue Design och jag visar våra produkter .
👌
(null)


Nöjd med besöket och vårt möte  .... stannar jag även till hos 
  " grannen" Tofta nytt och gammalt" 

(null)

Mycket kul .
Även här hittar jag några fina godbitar.
Fint virkat överkast, porslin och en duk .

(null)

På väg tillbaka till Visby svänger jag ner till stranden i Ygne .

(null)

(null)

Så himla vackert .

(null)

Tillbaka i Visby .
Gör ett stilleben av veckans förvärv .
Har liksom haft nya " kvarter" att botanisera i och allt detta fint är resultatet .
👌
#stöderkvarteretspärlor

(null)

Checkar in på läckra Kalk .

(null)

(null)

Kvällspromenad genom Visbys många små gator .

(null)

Köper jordgubbar vid Stora Torget och  går hem till min balkong .

(null)


Sitter därute i den fina kvällen  och lyssnar på  på författaren Sofia Sarenbrants utmärkta sommarprogram . 

(null)


God Natt 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: