stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

På kontroll

Kategori: Stockholm


Får en lång och härlig morgonpromenad utmed Kungsholms strand på väg till hudläkaren för en kontroll . 

(null)

Inte varje dag precis som jag går här .

(null)

Tänk att det finns så många vackra platser i Stockholm , särskilt vid vatten.

(null)

Älskar verkligen  den här stan.

(null)     

Har Sommar i P1 med Mona Sahlin i lurarna .

(null)  

(null)

FRAMME 

Slår mig ner i det tomma väntrummet .
Vet inte om det beror på virus- eller semestertider men jag är faktiskt helt ensam där. 

Goda besked . Inget oroväckande . Mindre hudförändringar ....  som enkelt kan åtgärdas under hösten/vintern. 

(null)

Väl hemma igen susar jag iväg för att köpa nya blommor .

(null)

Ja , alltså .... inte för balkongen .
Är så nöjd ... och mycket stolt ... över sonens fina hanterande av dem när jag varit borta .
Därute  
PRUNKAR
det vackert. 

(null)

MEN
....de inomhus i vaserna har däremot gjort sitt .

(null)

Vill ha lite nytt och fräscht , särskilt till aftonen ...... då jag har bjudit över Vännerna på middag .
Vi sex som har umgåtts EXTRA mycket denna märkliga coronavår .
NU
hägrar semestrarna , vi åker iväg på olika håll  och alla kommer därmed inte ses på ett antal veckor . 

(null)

Som ALLTID  ....
trevligt som tusan i varandras sällskap .

GOD NATT 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: