stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Kul nyheter

Kategori: Stockholm

Lättad tar jag del av nyheten om UDs nya rekommendationer .
Ser ut som om jag ändå kommer kunna åka till Italien i sommar.
👏

Nu håller jag tummarna för att nuvarande goda utveckling fortsätter . 


(null)

presenterades årets sommarpratare .
Många spännande namn och timmar av fin underhållning som väntar .

(null)


Perfekt i lurarna när vi  ( eller vi och vi .... just denna sommar ser det mer ut att bli jag 😬 ) ligger och skvalpar i båten ,powerwalkar eller på morgonjoggen . 

(null)


Mindre kul är att det är dags att åter skiljas .
Semestrar och jobb gör att vi efter midsommar kommer i  ofas med varandra och mestadels kommer befinna oss på olika platser . 

Trist men naturligt .
ÄVEN 
om hon önskar det 😉
kan de ju inte bara hänga med mamma hela tiden , har faktiskt egna liv också 
🤣🤣
Nåväl
Finfin kväll och vi går ut för att " fira" sista aftonen tillsammans på ett tag . 

(null)

Uteserveringen på mysiga Brasserie Godot passar ypperligt .

(null)

Åh dessa mina två fina .
Får trösta mig med att jag  i alla fall kommer kunna se lite mer av den ena än den andra .

❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: