stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Tomt både på mat och människor

Kategori: Helsingfors


Väninnan går till sitt kontor.
Jag går till favoriten ....... Ekbergs 
för god frulle och tidningsläsning . 

Är 
SVINKALLT
och väldigt blåsigt ute .


(null)

MEN 
trots det måste jag efter några timmar lätta för nästa möte .
.... och INGA nordanvindar kan hålla mig borta från den träffen . 
Lunch och babbel med fina Shanghaiväninnan , som sen en tid är tillbaka i sin hemstad . 

(null)

Tiden flyger iväg .
Så kul att träffas igen och uppdatera oss på gemensamma vänner och allt annat i livet . 

Upprymd tar jag efter lunchen en sväng på stan .

(null)

Finska flaggan 
ÖVERALLT 

Landet firar 80 årsdagen av vinterkrigets slut 
(null)

Flaggor , ja .....men människor .... Nix pix 
HELT
tomt här mitt i city där det en vanlig fredagseftermiddag brukar krylla av folk. 
Spöklikt !!! 

(null)

Möter upp Väninnan.
Hela dagen har spenderats  i olika 
 "krismöten " där uppkomna situatione stötts och blötts .

FRÅN 
och med nu ska de alla arbeta hemifrån .
Likaså sonen .... då skolorna stänger . 

(null)

Lika ödsligt i butiken ...... 

(null)

...... men om det ni  inte är mössen som har varit framme 😉
har det i alla fall någon gång under dagen varit betydligt fler kunder inne och shoppat loss. 
REJÄLT
😬

(null)

Middag intas på coola Yes,Yes 
Vegetariskt , gott och ungt 🤣🤣
...... precis som i Stockholm alltså 
Var är alla 50+are ? 

(null)

Go kväll 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: