stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Online

Kategori: Stockholm


Oooops .... alla väskor uppackade ... och jag noterar att jag åkt ifrån min medicin i Italien .
☹️

(null)

är det ju himla fiffigt att det går att logga in på vårdcentralens app och  förnya receptet .
Enkelt som en plätt .

(null)

Annat som också går att boka online är behövlig fotvård .
Anade redan i Italy att fossingarna skulle behöva lite piff efter några veckor mestadels i sandaler och barfota .
Bokade hos duktiga Marina på MJ Studio ., hon är poppis så det vill till att man har lite framförhållning .
 
(null)

Med mjuka hälar och röda fina tår tar jag mig en promenad till kvarterets pärla för en kaffe och vackra blomster . 

(null)

Sonen och jag ska åka och fika hos fina svärisarna.
DET
var länge sedan vi hade möjlighet att träffa dem . 
Väldigt mysig stund . 

(null)

Till aftonen kommer Vännerna på middag .
Bra stämning och kul diskussioner .
Jag "vågade" i alla fall stuva ner två flaskor rödingar i väskorna hem .
NU 
njuter vi av fantastiskt välsmakande droppar från Paolo Bea , 2005  och Giacomo Conterno , 2009 .
Inköpta på vinresor till Umbrien och Piemonte för mer än tio år sedan . 
👌

(null)


Skålar digitalt med Herrn .... som såklart är väldigt avis .
🍷








Kommentarer


Kommentera inlägget här: