stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

En dag full av sista

Kategori: Shanghai


trivsamt och kul babbel på sista syjuntan .

(null)

Försöker alltid fundera ut nya produkter för Firma Blåton där jag kan använda allt spillet från vintage tygerna .
Just nu arbetar jag med att pimpa dessa vita gympisar .
Är
VÄLDIGT 
svårt 
men jag tror de kommer blir superfina. 

(null)

Efter en trevlig lunch med the Ladies traskar jag iväg till Herr och Fru skräddare , för att hämta upp ….. och därefter sända iväg mina sista ordrar .

(null)

Tackar för mig med lite godsaker .
Vi har haft ett väldigt bra samarbetet , så trist att jag troligtvis inte kommer kunna arbeta mer med dem . 

(null)

Hem och piffa .
Smäller till på fönstret .
Jag tittar ut …… sista gången jag ser mina vardagshjältar .
Även om vårt nuvarande boende "bara " är sex våningar , så är det tillräckligt många hus i stan med 30 , Herrarna är således värda all beundran . 

(null)

Tittar in hos Juvelmadame .
Plockar upp min och mammas sista beställningar av vackert bling 💍 
Som vanligt är hennes design och utförande utsökt .
Mycket nöjd . 
Gosar lite med hennes fina vovve innan jag susar iväg till aftonens event .

(null)

Vid ett rödljus ser jag detta .
Vanlig syn när vi för mer än åtta år sedan flyttade hit .
Nu ser jag det i princip aldrig .
Kul 

(null)

Framme vid Bonica.

(null)

Sista vinprovningen med härliga gänget i Shanghai Wine Society .

(null)

Spanskt på agendan .
Mat och dryck förtjänsfullt presenterade av kvällens värdar .

(null)


God Natt 😴 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: