stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Åter i spåret

Kategori: Stockholm

Sitter och syr  på några beställningar .. ... då jag inser att jag behöverer mer material . 

(null)

Tar bussen upp till Söders höjder och den trevliga affären Tygverket .


(null)


Dom har ett väldigt stort urval och mycket riktigt så hittar jag det jag behövde .
👍


(null)

Åker hem för att fortsätta men snön som fallit drar .Vore så kul att åka skidor. Frågar Vännerna som gärna hänger på . 
Vi åker till Stora Skuggan .

(null)

Inga spår är dragna men som tur är har andra  varit ute tidigare under dagen .

(null)

 
Väninnan och jag åkte de 30 kilometrarna  i TjejVasan 2013 .
Vi kunde inte valt ett bättre år för det var snö i princip hela vintern .
Vilket gjorde att vi kunde träna .... något jag behövde lite mer än henne . Jag hade aldrig åkt på så här smala skidor och inte längd sedan småskolan . 
Vännerna lärde sig under sina år i Norge så hon  var stadigare på foten.
Gick också väldigt bra för henne i loppet , tog något längre tid för mig men  bägge var vi väldigt glada när vi gled in under den vackra  skylten i Mora . 
Kändes mäktigt och historiskt. 

(null)

Sedan dess har mina skidor stått inpackade nere i källaren .
Men
NU
är det dags 


(null)     

Vackert som tusan . Läckert  ljus i skymningen  och ingen trängsel runt den lilla dammen .

(null)

(null)

(null)

Toppenkul att komma ut i spåret igen . 
Trötta och nöjda lämnar vi strax innan mörkret .

(null)

 Hemmakväll 
Syr färdigt dessa kökshanddukar .
Redo för leverans . 
Go kväll 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: