stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Jul I mitt hus

Kategori: Stockholm


Morgonpromenad med Väninnorna i Liljan .
Grått och geggigt men ändå en skön start på dagen . 

(null)

Vi stannar till på trivsamma Bullar & Bröd för babbel, kaffe och smörgås .
👌

(null)

Jag följer med Vännerna på graninköp .
Perfekt med leverans till dörren .

(null)

Ersätter den 30 år gamla julgransfoten med en ny .

(null)

Hm..... hur knepigt kan det vara att öppna den då ? 
Jag läser instruktionen och Vänninan googlar efter demofilmer .
Och JAPP där fick vi till det 
👏
Lätt som en plätt när väl poletten trillade ner ..... och granen står till slut rak och stadig som en fura .

   
(null)

På med lite bling. 
.... och så blev det Jul i huset . 
Nice 

(null)

Åker över till mamma .
Lämnar present från omtänksamma Väninnan i Shanghai .
Mor tackar med bild och hälsning .

(null)

OCH 
jag får .... glatt överraskad .... med mig fina lilla Dino hem för några dagar . 

(null)

👣🐾 ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: