stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Snyggaste jubilaren

Kategori: Stockholm


Tar en sväng till bästa leverantören och köper två  pampiga buketter .

(null)

Stoppar den ena i vatten och tar den andra med mig. 
FÖR 
nu ska Lillasyster firas . 
Virustider medger dessvärre inga stora kalas .
Klart hon blir uppvaktad ändå.
Igår kväll kom några i hennes härliga gäng förbi välutrustade med bubbel , godsaker och musik för dans utomhus . 
Rejält påpälsade hade de en finfin stund och Syster blev både överraskad och rörd . 
Härligt initiativ , tycker jag .
👏
Men 
NU 
är det bara mor och jag som ska skåla i bubbel , sjunga och mumsa tårta ..... och vi får sitta inomhus .
🙏

(null)

Åh..... vilket ljus , vårkänslan spirar. 

(null)

Surrar lite om skolan, träningar, snön ,läsning, och roliga spel med mina gulliga syskonbarn .

(null)

Skygga men stiliga  kissen Molly .

(null)

Le nu  .... bad jag om ... hm 😉

(null)

Presentdax .

(null)

Tror att jag prickade rätt med detta sköna casmereset.
Tänk att denna vackra , skärpta och roliga varelse ..... min fina lillasyster .... fyller 50 år !!! 
STORT GRATTIS ❤️

(null)

Efter några trivsamma timmar tackar Mor och jag för oss .
Åker hem och tar hand om andra blomsterkvasten .
 Med den i nypan går jag över till Vännerna som bjudit in till middag .

(null)


Vansinnigt gott och väldigt roligt att ses igen.
Extra kul att Dottern i huset var hemma från Universitetet. 
Hon och jag tar en selfie och skickar en hälsning till min fina  i UK . 
Tjejerna är vänner sedan flera år tillbaka och trots att de numera bor i olika länder  håller de god kontakt .Finns mycket gott med sociala medier också , tex är det mycket enklare att via dem upprätthålla bra relationer om man jämför med när jag var ung.


(null)

God Natt 
😴


Kommentarer


Kommentera inlägget här: