stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Herrn ansluter

Kategori: Gotland

Blir inte alltid som vi tänkt oss .
Planen var att vi bokklubbsdamer skulle begett oss upp till Väninnans trevliga ställe i Visby de sista dagarna 
MEN
en trasig pump och min punktering satte effektivt stopp för den förflyttningen och vi blev kvar nere på Sudret.
Nemas problemas 
Vi hade det precis lika nice ändå.

Även Herrns och mina planer påverkades .
Efter att ha vinkat adjö till the Ladies ,

(null)


……skulle jag ha plockat upp honom i Visby. 

NU
fick jag istället åka med öns trevligaste bärgare till verkstan i Hemse 

(null)

OCH
Herrn fick stuva in resväska och cykel på lokala bussen till detsamma ställe . 


(null)

Väl på plats   "anpassar" han sig  snabbt till Gula Husets sköna rutiner . 

(null)

För mig …. långa frukostar och tidningsläsande i det gröna
….., medan han  betar av ett antal Zoomisar .

Ooops …. (o)klädd i semesterskrud ….
gäller att hålla koll på knapparna 
inget otillbörligt av misstag  " råkar" visas  för övriga mötesdeltagare . 
😬
🤣🤣

(null)


Behöver inte oroa mig , Herrn är ett proffs . Allt går rätt och riktigt tillväga .

(null)

Därefter …. upp på cyklarna  …. såklart 👌
kilometer efter kilometer , njuter vi stort av fina vädret och de vackra omgivningarna . 
 
(null)

(null)

(null)

(null)

Lunchar på mysiga Körsbärsgården ….

(null)

….eller dito caféet i Prästgården .

(null)

Fotograferar och Poserar 
i det ljuvliga 
BLÅ 

(null)     

(null)

(null)

Trots att vi redan har typ hundratal bilder .. 
GÅR
det helt enkelt inte att känna sig  mätt  på detta 
… så vi fortsätter att klicka . 


(null)

Surprise ……. i alla fall en kväll följer han med mig  och Väninnan på yogan . 

(null)

Betydligt mer lättflörtad är han vad gäller att hänga med på krogen .

(null) 

I Hamra 

(null)

till Guldkaggen 

(null)

eller Majstre 

(null)

JA
på samtliga uppskattar vi goda maten , dryck , fina sällskapet och ….,inte minst …. de läckra solnedgångarna . 

(null)

GOD NATT 














Kommentarer


Kommentera inlägget här: