stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Saltkråkan

Kategori: Läsvärt / Sevärt

 
MYCKET
som snurrar nu.
Hade svårt att koppla av och somna igår kväll . Kom hem rätt sent efter ett lyckat sista AW för säsongen.
 
Är ofta uppe i varv då vi har arbetat med ett
 event på kvällen, nu extra mycket eftersom det dessutom är de  sista dagarna innan vi stänger kontoret för sommaren .....och så klart har jag en hel del på min lista att fixa  med innan jag kan släcka lampan och gå hem.                                                                                                                                                                                                                                        
 
hittar jag den här roliga serien  på svtplay ....hur kul och nostalgiskt som helst. 
 
 
 
  
Väljer att titta på avsnittet om  Vi på Saltkråkan.
 
 Helt underbart. 
ÄLSKADE 
verkligen det här gänget när jag var liten.
 
♠♠♠♠
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: