stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Bedårande

Kategori: Läsvärt / Sevärt

Åter i Stockholm , byter ljuv värme mot regn och rusk .
Ja ja , nice ändå.

(null)


För tre veckor sedan kom hon ..... familjens nya medlem.
Mor ,  Syster och jag åker på visit för    "inspektion" 

(null)

Syster och jag funderar kring vad vi nu blivit  🤨?
Kommer fram  till .....ingenting 🤣🤣

(null)

Helt klart dock att bror blivit morfar och mamma en lycklig farmorsmor till detta bedårande  underverk . 

(null)

När vi gullat och lunchat lämnar vi mor och dotter för lite vila .
Jag hoppar av vid Operan och möter upp Väninnan . 

(null)

Sommarstängt för ensemblen men de har några mindre program på gång . 
Bland annat en serie Sommarkonserter under Juli


(null)

Denna afton ska vi få lyssna till två fina stycken av Bach och Schnittke.

(null)

Förvånande nog i denna otroligt vackra salong .

Jag menar förvånande på så vis att trots att jag besökt Operan massor av gånger har jag aldrig tidigare varit i den .

(null)

Musikernas eleganta rum .

(null)

 Violinisten, pianisten och notvänderskan poserar snällt.

Lokalerna ligger jämte Hovlogen så jag antar att det är förklaringen .

När någon av kungligheterna visar sig på en föreställning tar de antagligen emot gäster härinne .

VI
njuter stort av både de begåvade musikerna som den fantastiska miljön . 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: