stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Älskar höst såhär

Kategori: Läsvärt / Sevärt


Det bara fortsätter.... härliga höstdagar .
OCH
jag tar tacksamt emot och försöker njuta av dem . 

(null)

Morgonpromenader .... såklart🍁
Till vissa får jag dessutom trevligt sällskap .
🙏

(null)

Framåt eftermiddagen ska jag möta Väninnan vid Liljevalchs.
Traskar dit ....genom 
Humlan som visar sig från sin bästa sida . 

(null)

.....OCH just nu kan vi beskåda den fantastiska skulpturen , tre meter höga Seated Figure (2017 ) av Sean Henry. 

(null)

Magnifik
Kolla blicken .....scary 😬

(null)

Dagarna är korta . 
Redan vid 4 börjar det skymma .... men vilket vackert ljus strax innan. 

(null)

Magiskt . 
(null)

(null)

Kul , finurligt och fräckt .

(null)

(null)

..... och så några nya vackra målningar . 

(null)

Nöjda trampar  vi på in till Stureplan
 .... blir MASSOR av steg idag 🥇

(null)

Väninnan matchar restaurangen väl i sin fina röda kappa .
ÄLSKAR
de som "vågar vägra svart " , ha ha 

(null)


Vi möter upp trevliga mannen.
Han .... som har blixtkoll på nya ställen ... tänkte surprise mig med Zink 
MEN
se det gick inte alls 🤣🤣
ni som följer stockholmshanghai vet ju att jag och kära  Sonen redan häromkvällen 
 "testade " denna nykomling . 

Vi har liksom en liten inbördes " tävling" Vännen och jag och därför är det sååå  kul att JAG någon gång hinner före honom 
 😉

GOTT
och 
HIMLA
trevligt 

SOM
 alltid i sällskap med dessa två . 














Kommentarer


Kommentera inlägget här: