stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Tiden rusar

Kategori: Läsvärt / Sevärt

Oj , oj vilka bråda dagar .
Innan jag åker MÅSTE jag bestämma var mitt 60 års kalas ska vara .
Finns så många fina lokaler och jag besöker dem ALLA
 🚴‍♀️
Diskuterar detaljer med eventansvariga  , vrider och vänder på plus och minus ..... för det finns oftast något .... typ för stort , för litet, redan bokat på mitt datum , för dyrt etc etc 

(null)

NU 
har jag i alla fall bestämt mig .
Tror det blir kanon 👌

Passar på att fira mitt beslut med de Verbatim ladies som så lämpligt kommer till mig samma kväll för bokträff . 

Skål ! 

  (null)

Vi har läst kanadensiska Rachel Cusk Konturer 

(null)

Märklig och annorlunda stil . Till viss del fängslande men mot slutet känner jag att JAHA 
vad vill hon berätta med det här då ? 

Men det var efter första romanen av tre .
Precis påbörjat den tredje och sista delen och nu läser jag vidare med stort nöje .
Ja , det är annorlunda men riktigt bra . 

(null)

Rekommenderas varmt .
📚



Kommentarer


Kommentera inlägget här: