stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Vibbar

Kategori: Italien


Ärendena klara.
Åker tillbaka till byn ikväll 

I "normala" tider hade jag tittat på vilka utställningar som pågår . Något intressant  som jag kan roa mig med . 
MEN
som det är nu är "inget" i den avdelningen på gång. 

det blir en-strosa-runt-på-stan dag istället.


(null)

Mobike = Shanghaivibbar 

Perfekt , det är varmt och gatorna är tomma . 
Laddar ner appen och cyklar iväg .

(null)

Spårvagn = Göteborgsvibbar 
😉

(null)

Älskar vackra gallerian .
Pampigt värre . 

(null)

Maffiavibbar
😬

(null)

Cyklar upp mot stationen .

(null)

För några år sedan öppnades en Starbucks här .
TOPPEN 
att kunna hämta upp en smarrig venti latte att ta med på tåget .

(null)

Denna gång slår jag mig dock ner 
FÖR
det är digital AW Time med The Ladies . 

(null)


Långt och trevligt  samtal med damerna som just nu befinner sig  med sina familjer / vänner på olika håll i Göteborg och Stockholm 

(null)

Bye , bye Milano för nu 👋
Hem till byn
🚂

Kommentarer


Kommentera inlägget här: