stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Våffeltider

Kategori: Läsvärt / Sevärt


Solen lyser , fåglarna kvittrar ... och 


(null)


.....jag kan , efter min morgonpromenad , för första gången sitta ute och njuta kaffe och smörgås .
underbart 
Livet i det lilla 
👌

(null)

Traskar vidare .....

(null)


...... ner till Oscar & Clothilde på Birger Jarlsgatan , min absoluta favoritaffär när det gäller inredning . 

(null)

Har en tid letat ny lampa till fönstret i vardagsrummet OCH behöver aldrig gå besviken från detta " heaven" 

(null)

JAG 
vet vilken skärm jag gillar bäst 
MEN
nu är det dags för Herrn att också få ha en åsikt .
Sänder några bilder och hoppas att vi tycker lika . 
🤣🤣

(null)

Har bjudit över mamma, sonen och flickvännen på eftermiddagskaffe .

(null)

Sonen älskar våfflor 
OCH
I födelsedagspresent fick jag fantastiskt god hjortronsylt från den norrländska grenen av vår familj . 

(null)

BÄSTA
kombon 
😋
resulterar också  i glada miner. 

(null)

Till aftonen går jag med Väninnan och ser franska filmen Familjefesten . 

(null)


Sammanfattningsvis kan jag säga klart sevärd 
Franskt skön men definitivt inte den idyll som filmens marknadsförare vill få den att framstå som . 
 
(null)

Både Väninnan , jag ......och SvD gillar också skarpt filmens leading lady . 
Således, rekommenderas varmt . 

👌






Kommentarer


Kommentera inlägget här: