stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Blåsigt värre

Kategori: Läsvärt / Sevärt

Tillbaka i Stockholm 
Herrn bara för att packa väskan , sova några timmar och sedan swisha iväg till Arlanda för återfärd till Shanghai.
Trist ..... men nödvändigt . 

(null)

Jag och Vännerna knatar runt kanalen .
Idag soligt och vackert men nästan full storm 🤣🤣

(null)

Medvind ena hållet och rejäl Motvind andra .
Ja det håller ju i alla fall igång flåset . 

(null)

(null)

På vägen hem slinker jag  in till  Mr Cake och köper med några läckra bakverk .

(null)

FÖR
till eftermiddagskaffet får jag sällskap av de här  trevliga paret .
Fd Shanghaibor som flyttat vidare och nu är på Stockholmsvisit .
HIMLA
kul att ses . 

(null)

Efter några timmars trivsam samvaro går de vidare . 

(null)

JAG 
går och ser Downton Abbey.

(null)

Vackra miljöer och fantastiska kläder .
Behaglig underhållning i två timmar 
.... men inte mer än så .
Jag har lite svårt för den där underdånigheten som  i filmen genomsyrar alla nivåer ..... då handlingen rör kungligheter  som väntas på besök till DA , känns  väldigt otidsenlig  och  rätt löjlig. 
Dock helt ok som sagt för en stunds tidsfördriv . 
Rekommenderas som just det .



Kommentarer


Kommentera inlägget här: