stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Guppandes

Kategori: Italien


Strålande fina dagar tillbringas med fördel vid eller på sjön .
I vårt fall fina Lago Maggiore.
Herrn i år är förhindrad att komma hit får vår båt snällt ligga kvar inne på varvet.
Krävs erforderliga documenti för att få ratta den och det har inte jag .
Illa , jag vet och DET kommer åtgärdas till hösten .

ÄR
såklart inte klokt att jag inte skaffat förarbevis tidigare ..... men nu så .

(null)

Som tur är kan jag emellanåt följa med Vännerna på en tur .

(null)

Sakta guppandes låter vi timmarna gå .

Babblar , slumrar, solar , tittar på seglarskolans  gulliga optimistjollar  och lyssnar på Sommar .

(null)

De hoppar i och plaskar runt lite .
Moi ?
Nej, nej är ju "bara" 24grader ... liiite för kallt .
Jag väntar nog ytterligare någon vecka eller så .

(null)     

(null)

Swishar tillbaka vid 5- tiden .....

(null)

.... och avslutat ALLTID på samma sätt .

(null)

👌

Kommentarer


Kommentera inlägget här: