stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera även i Nice

Broddar på -Not

Kategori: Läsvärt / Sevärt


Vaknar till en vackert vi gård . 
En
TOTAL
överraskning. 

(null)

Hindrar inte från morgonpromenaden, bara att brodda på 🤣🤣
NOT
för efter promenad ska jag åka  till Syster och tar därför i någon märklig förnekelsefåfänga på mig mina "finskor" . 


(null)


VERKLIGEN 
ett knasigt val .
Ute på landet där hon bor är det 
ÄN 
mer snö och skorna är inte alls lämpliga att 
gå  i. 
Både hala och kalla. 

(null)

Ja,ja
 🙂
Väl inne i huset har vi i allafall  en mysig stund 
Fikar och pratar .

Söta lilla Selma tittar misstänksamt ut på det vita . Bestämmer sig slutligen för att mysa inne med oss och kurar ihop sig i soffan. 

(null)

Åker vidare till Mall of Scandinavia .

(null)

Mamma och jag har tagit med oss min andra lillaSysters härliga barn på bio .
De har sportlov och är glada att få göra lite kul innan familjen ska åka iväg på minisemester . 

SÅKLART 
att de får välja precis vad de vill ha i godis och drickaväg innan vi går in i salongen . 
SKÄMMA
bort är lyxen man har som mormor och moster .   

(null)

.... och vi tycker verkligen om filmen .

(null)

Skickligt gjord , bra historia , rolig , spännande och lite skönt sorglig .

Rekommenderas varmt 
👌 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: