stockholmshanghai.blogg.se

Om livet i Stockholm , Shanghai , en liten by i Italien och numera Àven i Nice

Anderssonskans Dotter

Kategori: LÀsvÀrt / SevÀrt



Stora 
PUTSAREDAGEN
👌

Snart avresa 
och bĂ„de fötter och hĂ„rtestar ska fixas till . 
MEN
först mĂ„ste jag förbi pĂ„ Hedda Care och göra Covid tester . 
I nĂ€san, 
 huvva  đŸ˜Ź  .... verkligen inte sĂ„ nice 
och blodprov i armen ... inte sĂ„ kul det heller men Ă€ndĂ„ ok . 
Tur att det gĂ„r fort i alla fall . 


(null)
(null)

BETYDLIGT 
trevligare Ă€r det hos Birgitta pĂ„ MJ Studio som filar och  smörjer in  fossingarna . 

LIKASÅ
hos coola Sofia pĂ„ Ljusbergs som i mĂ„nga Ă„r gett mina lockar fin fĂ€rg och form . 

(null)

BokklubbskvĂ€ll. 
Men det Àr virustider sÄ av oss Ätta Àr vi bara tre som kan ses .
En med antikroppar , jag som precis Ă€r testad .... negativt sĂ„klart  och  VĂ€ninnan ... som dĂ€rmed kan kĂ€nna sig rĂ€tt trygg . 

Vi trĂ€ffas i " gryningen " đŸ€ŁđŸ€Ł dvs halv fem pĂ„ en folktom restaurang för en snabb middag innan . 
Mycket gott  och mysigt . 

(null)

Vi gĂ„r hem till mig för lite mer vino 
OCH 
kopplar upp oss pÄ Zoom ....

(null)

.....för att prata med de andra sköna damerna 
Är bĂ€ttre Ă€n inget men Ă„h vad vi saknar att inte kunna ses IRL 

HURSOMHELST 
det blir ÀndÄ en kul trÀff och bra diskussion
OM 
kvĂ€llens bok 
Dottern av Lena Andersson 

(null)

Som jag lĂ€ste redan i oktober nĂ€r jag satt i karantĂ€n och dĂ„ tipsade om hĂ€r pĂ„ bloggen.

Rekommenderas varmt .
📚



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: